100220

Usch här kommer det att komma ännu ett tråkigt inlägg. Känns som jag bara skriver en massa smörja just nu :(

Blev en kort dag på jobbet. Sprang in en snabbis in på HM för att köpa underkläder till Stora sonen. Passa även på att köpa HMs läppglans som jag läst på någon blogg vara bra och prisvärd. Och prisvärd måste man väl säga 39,90 är inga stora pengar. Men kan inte säga något om hur den är för har inte hunnit testad den ännu. Har tänkt kasta alla halvtomma kladdig som ligger och skrapar i väskan och bara ha den här. Så hoppas verkligen den är bra och passar mig =)


När jag kom hem hade Sambon fixat lite fika innan det va dax för helgens taco =) Nu har vi sett Melodifestivalen, säger sådär. Men men kommer nog att få höra dom flera gånger och börja gilla både en och två ;)

Nu har jag jobbat tredje lördagen på rad, börjar känna mig lite sliten. Jobb i morgon med sen ledig måndag då ska nog jag och A på kyrkis =)

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Så du jobbar å står i!!! Hoppas det går bra att jobba för dg idag, och på tal om gå, så är det dagens plan för min del, att ge mig ut och gå... kanske får det fart på något suckar Stor kram!!!

2010-02-21 @ 09:01:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Jag tänkte också testa hms lipgloss

2010-02-21 @ 18:03:02
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Tre lördagar i rad! Vad jobbar du med?



Svar: de där falsklangosen måste jag testa, låter supergott!



Kram på dig!

2010-02-22 @ 21:06:47
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0