100113

Sista jobbdagen den här veckan, ibland är det extra skönt att jobba deltid =)  Tyvärr inte kring den 25....

Idag är det jag som hämtar A på dagis. Sambon jobbar länge och jag ska ändå dit. Det är ju Knutmasso i dag. Klicka på länken så får ni veta lite mera om ni vill. Blir bjudna på mat hos mamma först innan det är dax att försöka klä ut A och sen först ner på barnens knut innan vi drar vidare till gatan.
HÄR   här kan du läsa vad jag skrev förra året om Knutmasso.  Har lagt i kameran så jag hoppas det kommer några bilder i morgon =)

Nä nu är det dax att hämta A.

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Känner igen det där med deltiden, skönt med lediag dagar, men inte så stor lön.. :)

Kram!

2010-01-13 @ 12:12:13
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0