fredag!

Härliga fredag.

I dag är det bara 5minus ute, skönt nu när det varit så kallt i flera dagar.
Stora sonen har ledig dag på fredagar så han är hemma idag. Jag ska baka kakor så han har lovat att ha lite koll på A så han inte ska bränna sig på plåtarna. Brukar inte vara någon fara med skönt att ha någon mera som har koll. Stora sonen ska till sin pappa på eftermiddagen för i morgon är det jakt som gäller igen. Jag har lovat skjutsa honom så jag har ju en hållhake på honom ;)

Igår plocka jag undan alla julsaker (tror jag, hoppas jag inte hittar några fler saker idag) Granen sak Stora sonen och jag hjälpas åt att ta ut under dagen. Vi har ne kungsgran så den har inte börjat bara ännu. Den har däremot slagit skott =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0