fredag

Så där ja nu är det fredag igen och jag börjar jobba som vanligt igen =)  Bra med en lite mjukstart så här med en dag innan helgen ;)  Börjar inte förrän kl8 heller så det är värkligen mjukstart. Ska inte jobba med det jag brukar på fredagar så lite annorlunda är det dock men jag tror att det inte blir några problem =)
Dom övriga i familjen är hemma så det är bara att sätta sig vid matbordet när man kommer hem sen flytta sig till soffan ;)

Gårdagen bjöd på en massa trevligheter. Först fick jag fart på alla att hjälpa till att plocka undan så man skulle få plats ;)  Sen kom kära syster med familj och fika ( tur man har en sån underbar svärmor som fyller frysen ibland, tack, fast det fanns lussebullar kvar som jag bakat själv, syrran gillar saffran :)
Lita senare kom även mamma och pappa och då va det dax att gå och grilla korv, mums. Inget smakar bättre än grillad korv i grillkojan =)
Sen tillbaka in d bjöd vi på sista glöggen och resterna av julgodiset =)   Fast det blev lite kvar.....så det finns risk att vi sitter och "goffar" i oss i soffan i kväll igen =)  Tur att det är fredag ;)  Just ja idag börjar Let´s dance, ett helt OK slöa i soffan och slösurfa/prata programm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0