godmorgon lördag

Tror iallafall att det är lördag, jag blir alldeles dagvill nu när jag är ledig så mycket och bara jobbar några helgdagar =) 

Idag är det min tur att ta morgon "turen" med A, för nu har han börjat vakna vid kl6 igen, vi hade några dagar när vi sov till kl8 men dom va få =)  Men det gör inget att gå upp tidigt nu när det är så många dagar ledigt för det blir rätt så många sovmornar också =) Det är nu som jag hinner kolla lite bloggar och skriva lite själv ;)  Men har naturligtvis även hunnit plocka med en massa tvätt, fattar inte hur mycket det blir :(

Idag blir det kanske en tur till stan så Dottern får ännu en chans att få köpa ny mobil. Hon har kollat runt var den finns (lagerstatus) till ett bra pris. Det har till och med gått så långt så hon har en annan om den hon helst vill ha inte finns. Dett trots att hon har tittat på denna i flera månader.

Sitter här och har en mysig brasa brinnade i kaminen (är ca 8grader ute) och ute snöar det fortfarande tror att det har snöat sen före jul.  


Vet inte om ni ser men det här är en snöängel jag gjorde för några dagar sen. Vi har fått en ny kamera i julklapp så jag håller på att lära mi hur den fungerar. Så här kommer några bilder i skiftande kvalite ;)

  

Som ni ser är det inte alltid kameran som knasar sig, lika ofta är det fotografens fel ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad kul med ny kamera och bilderna såg inte alls konstiga ut. :) Jättefina!

Hoppas ni får en mysig shoppingdag i dag.

Kram!

2010-01-02 @ 12:06:10
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0