lördagskväll

Bidde inget IKEA för oss idag :(   Har däremot hunnit en massa annat, bla en god fika hos svärföräldrarna ( som vanligt...;)   Plockat lite, fixat och trixat så har vår dag sett ut idag. Självklart har vi varit ute en sväng med pulkan. Idag har vi bara haft ett par minus grader så det va riktikft skönt ute.

Vi har på kvällen haft lite soffhäng med Johan Falks Vapenbröder. Jag har blivit helt såld på dom filmer, förra veckan såg vi Leo Gaut så vi har sett dom i fel ordning.....Men har nu koll på i vilken ordning det ska var så hedanefter så ska det bli rätt ;)

Nu har vi hamnat framför Svt1 där är det en dokumentär med Roxett. Jag är ju så gammal så jag va med när det begav sig, tycker att dom va riktigt bra då. Jaha nu bytte Sambon kanal....lika bra det för nu är det snart natt här =)
I morgon ska vi har STORA städardagen här hemma, känner mig så sugen :(  Men det ska bli skönt när vi är klara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0