måndag

Upptäckte just att jag inte skrivit något på hela dagen.....Har märkt att det lätt blir så för mig när jag är hemma och ledig hela dagen, tiden bara rinner förbi....
Börja varje fall dagen med en sväng till kyrkis, det va riktigt kul har ju inte varit sen förra vårterminen eftersom jag alltid jobbar på måndagar då det är.
Sen det vanliga plocket hemma, blir en hel del när man jobbat 3 dagar på rad ( och är van att vara ledig och kunna plocka mellan varven...) visserligen har Sambon varit hemma två av dagarna och han har plockat men vi ser inte samma saker ;)
Har just kommit hem från ett boxpass, känns så där...lite tråkigt :(  tycker ju annars att det brukar vara kul. Jaja vi får se om det känns bättre efter några gånger.
Nu är det dax för den ren bäddade sängen, tidigt jobb i morgon. Sambon blir nog hemma med A i morgon för han låter inge bra :(  Hostar och låter som han har ont i halsen, stackars A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0