onsdag/torsdag

Det blev en mycket lugn dag på jobbet igår. Sluta tidigt så jag passa på att hälsa på en kusin som bor i stan som "nyss" bytt lägenhet. Trevlit att träffas och prata en massa =)

På vägen hem hämta jag upp Stora sonen hos sin pappa. När jag kom hem hade A haft en lekdejt med en kompis längs vägen. Sambon hade innan hunnit flytta in A;s alla saker i hans nya rum =) Blir ännu bättre när vi får mera förvaringsplatser. Har funderingar på att leta upp Malm byråar på blocket (känns lagom till ett lekrum, jag skulle annars bara gräma mig när det blir "skador" på dom för det lär det bli) Och ställa längst ena vägen där skulle han/vi kunna lägga i åtminstonne en del av alla leksaker ;)  Och även ställa en del på. Fundera på att köpa i olika höjder för att få lite variation eller kanske samma höjd skulle ge ett lugnare intryck. Ja vi får se om jag hittar några på blocket och i vilka höjder.

Stora sonen bestämde att det skulle bli tacos igår när vi handla så det hjälptes vi åt att fixa. Dottern tyckte det va jätte kul för hon har pluggat så mycket under hösten att hon inte varit med så mycket i köket.

Idag är det "varmare" ute bara 10 minus. Skönt!, för idag kommer syrran med  familj hit, hoppas kunna vara ute lite och åka pulka =)  Sen ska vi elda i grillhuset och grilla korv, mums. Det blir första gången för säsongen. Brukar vara ås mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0