sjukstuga

jippi jag har fått i mig 1½ macka... mm, jag fick magsjukan igår...inge kul alls. Sambon va hemma med A som har blivit superförkyld, själv tyckte jag att jag mådde skapligt, men men kom till jobbet och mådde inte bra. Blev kvar ett par timmar sen åkte jag hem igen. La mig och sov i tre timmar vakna till när Stora sonen kom hem somna sen om några timmar till.....Ungefär så va hela min dag, sova sova. Sambon kände sig inte heller något vidare igår så det blev många timmars sömn för hans del också.
Idag jobbar Sambon, jag mår bättre men A är fortfarande superförkyld, hostar och rosslar. Idag har det även börjat rinna ur näsa :(

Vad dagen har att erbjuda vet vi inte ännu. Hoppas och tror att det blir en lugn dag.



Har är en bild hemmifrån oss, den är tagen för någon vecka sen. A tittar efter några fåglar som flög förbi i kylan på väg till fågelmaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0