tårta och dagens första paket

Svärfar va över på förmiddagen med paket och tårta
 som svärmor gjort. Tyvärr va hon inte riktigit i form så hon va inte med :(

  Visst der den god ut. Jag har ätit den tidigare och vet att hon är en hejare på att baka =)  Tårtan heter Rörträsktårta. Är en mandelbotten med kolasås och sen grädde. MUMS och som det står i receptet inget för bantare =)

I paketet låg en jätte fin hemstickad kofta. Hon har stickat en liknande till både mig och Dottern tidigare. Den här är i något tunnare garn och har en fin "fläta" vid knäppningen.

 Örhängena som skymtar har jag köpt från Hanna.  Hon har en blogg också =)

Den har en fin huva och så gillar jag muddarna.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

vad mysig den såg ut! -och tårtan såg riktigt smarrig ut!



grattiskram!

2010-01-19 @ 17:42:53
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0