tisdag

Åh så skönt det va att få svettas i går kväll =)  Nu gäller det bara att hålla ångan uppe. Lät tyvärr som mina gympakompisar (som jag åker ihop med) hade ledsnat på torsdagsträningen. Få se om vi hittar på något annat eller om jag fortsätter själv på torsdagar. Dottern går ju med oss på måndagar och hon hade haft en sån tur och blivit dragen för träningsflit (80% ) och fått gratis träning den här terminen =)

Än så länge har det varit nästan en helt vanlig morgon. Ska strax köra igång med det sista som ska bakas och plocka undan för idag fyller jag år =)  Ännu ett år äldre, känns konstigt för känner mig fortfarande som 30 ;) 



Här bjuder jag på en bild på mig från förra vecka när det va kallt ute och jag och A hade varit ute och åkt pulka en sväng.

Kommentarer
Postat av: Amlon

Grattis på 30+-dagen! :) Hoppas du får en fin dag! Kram!

2010-01-19 @ 09:08:44
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: lolla

jasså du det är födelsedag idag.

jättegrattis då....

ha en riktig toppen dag!!!!

kram lolla

2010-01-19 @ 09:54:48
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0