A har fått en liten badpool.

Vilken dag det blev igår =)  Jobb som vanligt förstås, sista på en vecka =)  När jag sluta åkte jag och hämta Dottern (som skulle på körövning). Hörde att det börja åska och det kom några regndroppar. När man hör på radion och läser bloggar så verkar vi fått en riktigt oväder med massa åska och regn men vi klara oss men vi såg att det såg svart ut på himlen runt om oss.

Stora sonen kom hem igår. Han tog med sig A. Sambon och jag drog till Stan. Sambon hade sett en annons om en större mindre pool ( ni vet en sån som man blåser upp men den va 3 meter lång) för bara 199kr och så behövde vi köpa lite födelsedagspresenter tills måndag. Vi åt varsin ovanligt tråkig pizza på Ken´s :(  Hitta bara några presenter men poolen är med hem =)  Kolla även lite på en studsmatta, men den fick vänta ett tag.

Sambon fyllde den halvfylld med vatten i går. Jag hade ställt upp kartongen vid vårat sovrum så när A vakna i  morse kom han inte till sängen på en gång utan såg kartongen och sen va det bara den som gällde ;)  A och jag tog sovmorgon, han kom inte förrän halv 7, härligt.

Tyvärr är det sämra väder idag men kanske lika bra det för då får det bli kakbak idag. Måste ju ha något hembakt att bjuda på när det blir kalas här hemma på måndag ;)
Hoppas att vi slipper regn för jag har massor med tvätt =)



Så här fint  ;) hade jag det i köksfönstret häromdagen. Det är meningen att ni ska titta på min gerbera som jag fått blomma om flera gånger!!! Det har faktiskt varit 4 blommor till och med men det missa jag att fota....

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Fina blommor och nybakt låter inte dumt! : ) När ska du ha semester?



Kram!

2010-07-01 @ 21:30:35
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Vero

Jag kan ge mig på att kakorna blir bra. Jag är aldrig så "duktig". Bakar aldrig. Dotra finner ett intresse i det så jag kan ju alltid hoppas på henne. Men min farmor brukar komma med nybakat till oss, men det går inte riktigt åt. Vi äter så sällan fikabröd.



Ja, nu går vi mot en solig helg om man får tro väderleksgubbarna. Jobbar till 13 imorgon men sen blir det nog ut på sjön som gäller. Bäst ta tillvara de fina dagarna och så får man rensa och städa de trista dagarna.



Jag är likadan, så länge något funkar, eller om så bara blomman har några gröna blad, så kan jag inte kasta. Men jag behöver skärpa till mig där. För hela källaren är en stor soptipp...



Ha det gott och trevlig helg!

2010-07-02 @ 09:29:03
URL: http://verosparlor.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Gerbera brukar jag alltid lyckas ta död på.....

2010-07-02 @ 10:34:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0