festival

Speedwayen igår kväll gilla A massor =)  Tyvärr gick det inge bra för Rospiggarna igår heller :(

Jobbat idag märks att det börjar närma sig semester...Massor med fix som jag vill ha gjort innan jag fösvinner i 5 veckor!!!   Nu har jag bara en dag kvar på min ordinarie arbetsplats och hoppas hinna bli färdigt för då har jag andra arbetsuppgifter en mitt eget fixande ;) 

Stora sonen ska åka till Gävle på Getaway rock festivalen i helgen och mamman är lite "nervös", hua för att ha stora barn ;)  Undra om man (jag) någon gång tycker mina barn blir stora nog..........Han åker redan i morgon......
och kommer hem på söndag.

Dottern har börjat repa Sound of music igen. Dom har föreställningar både fredag och lördag sen är dom färdiga. Står visst 60-70st på kölista om det skulle bli återbud på biljetterna. Jättekul att folk går när det händer saker i kommunen.

Tyvärr ingen bild idag heller. Har någe knas med kameran på min nya mobil. Den slår av dig själv när jag ska ta kort inte varje gång men dom flesta. Måste ta med den till affären så do får kolla på den men vill ju inte vara utan min telefon....Men hoppas kunna ta ut dom som jag tagit i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0