fredag

Ja idag blev det nog sista cykelturen för i sommar....Dottern har sin sista jobbdag där idag.( nästa sväng hon jobbar är så långt borta så då tar hon den enda bussen som går här under sommaren)  är jätte skönt att cykla MEN man måste ta sig för att göra det också...och när jag nu inte har någon speciell tid och sällskap lär jag bli dålig på att komma iväg. Även fast jag och A har haft det mysigt när vi cyklat efter vi lämnat Dottern. Vi stanna i dag och titta på kalvarna som jag inte sett till sen jag tog kort på dom. Vi såg även idag en massa andra djur. Det växer långt gräs i kanten som vi sätter ut händerna och "smeker". Det är sommar känslor !

Ska strax iväg till svärmor och duscha (lägligt för vår del så är dom borta över helgen) sen ska vi hämta Dottern som ska skjutsas till en kompis sen blir hon hos sin pappa över helgen. Tror att Stora sonen följer oss hem. Vi har börjat lite smått med fönsten och han har lovat att hjälpa till med dom. Tur man har stora barn som tycker det är ok att göra saker med oss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0