onsdag

Hmm det blir inte mycket skrivet här nu när vi är i stugan märker jag :(   Men det är fullt upp s¨datorn är inte framme förrän det blir kväll.

Idag har jag premiär badat....inte så jätte varmt men helt ok, hade inte A varit med så hade jag dock inte badat ;)  Kusinerna fick åka båt badet , ni förstår att dom va lyckliga =)  Själv gick vi genom fårhagen för att komma dit......

Sen har det varit en massa lek och bus mest hela tiden. Det roliga är att det går bra att leka ihop för dom. Inget gnäll coh elakheter. Dom stora är snälla och låter A få vara med utan protester.

På kvällen kom Sambon och Stora sonen över på en fika. Misstänker att Sambon va sugen på att träffa A. Han hade saknat oss i natt och varit uppe och målat taket i köket......Jag är ju glad att det blir gjort men han behäver ju inte måla på nätterna.....

Sambon och jag tog en kort sväng med båten. Det va alldeleles tyst och stilla.



Nu måste jag nog ta ur lite kort ur mobilen igen för snart måste jag börja återanvända "gamla" kort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0