solsken=)

Grått och lite duggregn har vi haft det idag. MEN nu skiner solen och jag hoppas på fint väder i några dagar igen nu =) Hoppas kunna ta mig tid att ligga i solstolen =)

Idag har jag vari t"duktig" och passa på att baka. EN gammal favorit och några nya sorter, få se om dom kommer att passa "kalasbarnen" ;)

Det har även blivit lite andra innegöra gregor gjorda, rätt skönt då kan man med bättre "samvete" vara ute sen. Ja inte för att jag är "hårt hållen" utan för min egen skull, det är jag som är mitt dåliga samvete. Jobbar på att bli bättre, att bara kunna vara. Ibland lyckas jag bättre än annars kan vi säga ;) Just nu känns det som jag lever i en "soptipp" jag har saker överallt som jag blir tokig på men inte vet var jag ska göra av dom. Det kanske är nu jag ska ta fram sopsäcken och göra mig av med en massa. Jag som har så svårt att kasta saker ( ja inte sopor utan saker som jag egentligen inte behöver ha kvar men tycker att det är "synd" kasta då dom är hela och funkar). Vet tex inte hur många kastruller jag har men har nog ungefär 3-5st som jag använder. Men inte kan man (jag) kasta dom andra då heller.... Har sagt att jag ska ställa undan dom andra i en låda så kan barnen få titta där när dom flyttar om det finns något som passar dom.
Oj nu kom jag in på ett helt annat spår än vad jag tänkte på när jag satte mig för att skriva lite....

A har hunnit badat en liten sväng i sin nya pool. Inte sovit middag så när han kom in efter badet så la han sig på soffan och somna. Det är inget som hör till vanligheterna här hemma. Han hade ätit lite dåligt vid middagen så jag gav honom vällingen när han nästan sov och sen i säng =)
Konstigt med en tidig kväll. Men skönt för min del, nu kan jag kanske få något mera gjort eller så sätter jag mig och läser lite. Eller ska jag kanske ta och göra iordning den där lådan och plocka undan lite kastruller ;)



Bild från i söndags när A va i Furuvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0