tisdag

Oj så trevligt vi haft det idag. Har tagit lite data ledigt också. Och blev ett tag lite orolig att jag inte fick till det här med att använda den internetuppkopplingen som jag har till telefonen till datorn. Men det verkar vara just FB och hotmail som jag testade som inte vill funka, för när jag kollar runt på några bloggar så verkar allt vara som vanligt.

A och jag packa bilen och stack iväg till stugan. Där va redan A;s mormor och morfar, moster L och kusinen J. Det skiljer 5 år mellan A och J men dom har lekt och haft kul. Både jag och moster L hade tagit med deras cyklar så dom har används flitigt =)
Efter några timmar kom även kusinerna M och lill J med föräldrar från småland så nu är har fullt hus ;)  Kul för A att ha så många kompisar att leka med =) Skönt även för mig för nu finns det "alltid" någon att leka med och jag behöver inte alltid hitta på något att sysselsätta honom med. Fast han är duktig på att hitta på saker att göra själv.

Nu har jag även varit och hämtat Dottern som kom från sin farmor. Så vi premiär sover har för säsongen. Kommer om det blir som tänkt vara kvar till torsdag.

Sambon har varit på speedway, tyvärr förlora Rospiggarna även i dag. Fast det hade varit en bra match enlig Sambon =)


Bilden tog jag när A och jag va med på speedway den 6/7.


Vet ännu inte vad som kommer att hända i morgon. Men om vädret är fint så blir det nog en sväng till badet =)  Annars är det skönt att bara vara när man är här ute. Är inte heller så ofta vi träffas jag och mina systar =)  så det lär nog bli en massa prat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0