tisdagsmorgon

Har haft sovmorgon ända till halv 9, det va länge sen =)   Då gick jag upp och åt frukost med Dottern som ska jobba. Dom andra låg kvar och snusa ;)  Dottern tar cykeln till jobbet en sträcka på ca 6-7km. I dag gjorde jag henne sällskap och det va jätte skönt. Visserligen är det lite kallare i dag men skönt att hinna röra på sig innan solen och värmen kommer.

Nu har vi plockat undan det mesta efter födelsedagskalaset igår. Skönt att det gick snabbt, vi plocka viserligen bort mycket redan igår men ändå.

Vet inte vad dagen har att erbjuda ännu förrutom att det blir speedway på plats för Sambon, mig och A idag. Ska bli kul! Förra året när hela lilla familjen va dit så hade såg man att A gillade det och tror att han kommer att uppskatta det ännu mera idag.

Kommentarer
Postat av: Vero

Vad hurtigt att ut och cykla så långt på morgonen. Tror jag skulle somna på cyklen jag. Hihi...



Jobbar veckan ut och sen sticker vi iväg några dagar. Skall bli så skönt så.



Ha det gott!

2010-07-06 @ 11:39:54
URL: http://verosparlor.blogspot.com
Postat av: DENISE

vad händer hos dig idag?:) kram!

2010-07-06 @ 12:20:06
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0