vattenkanna

Varmt och kvavt även idag.....Men det är lovat regn på kvällen....Jag hoppas men Dottern som ska träffa några kompisar vid badet i kväll är mindre glad...

Sambon och Stora sonen fixar med fönstren. Jag lånar svärmors tvättmaskin. Ska pyssla lite hemma och inne idag men oj man har ju vatten till allt känns det som......

A och jag har varit till grannen och köpt ägg. Ska steka och koka några till eftermiddagsmackan, det kan dom som jobbar behöva.

A börjar nog tycka det är lite jobbigt med värmen. Han vill helst vara inne idag och se på tv. Och det kan han väl få vara idag ;)

Igår så handla vi lite presenter till A som snart fyller år =)  Men en av dom kunde vi inte "smussla" undan utan A fick se den och ville ha den direkt ;)  Och varför inte nu får vi ju hjälp =)



På Granngården hade dom halva priset på Weibulls barnvatten kannor så vi betala bara 29kr. Ett mycket bra pris om ni frågar mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0