100603

Solen skiner och det är varmt ute, och jag är inne ........Inge kul, men så blir det när man inte gjort det man har tänkt sig tidigare i veckan. Ser ut att bli fint väder även i morgon så jag städar bara det "värsta" och hoppas att alla vill vara ute istället för att kolla om jag städat ordentligt ;)

Håller just nu på att skala och koka potatis. Hittills 5kg behöver åtmintonne 2-3kg till.....Men så blir det när man har receptet på världens godaste potatis sallad ;)  Kommer även att göra 2 st potatistårtor. Om/när tiden finns så ska jag skriva ut receptet på salladen som jag har, den är bara så mums. Det behövs inte så mycket till den man kan äta bara den om ni frågar mig =)


Just nu blommar två blommor på min Gerbera och jag är mallig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0