Bråttom bråttom

Japp det är det just nu bråttom, men jag måste skriva en rad om att i går eftermiddag när A hämtades på dagis strax efter kl15 så somna han på vägen hem. Och sen sov han och sov och ville inte vakna....hur vi än försökte, muta med både det ena och det andra ;) När det va dax för sängen fick han en flaska välling i "sömnen". Sen har han sovit ända till hlav 4 då han kom in till oss som han brukar och han fortsätte sova =)  Så när han väcktes strax före kl6 så va han pigg och glad =)  Jobbig med "baluns" hela helgen och heldag på dagis och sen värme, sånt tar på krafterna på en liten kílle ;)

Idag är det jobb igen jag räknar verkligen ner just nu.....Innan jag kommer hem så ska jag hämta Dottern på hennes sommarjobb, skjutsa henne till körövningen (som dom andra började redan 2-3 timmar tidigare) för det skulle bli grillkväll där och det ville hon inte missa ;) Men det betyder att det tar ca1 timme längre för mig innan jag kommer hem :(  Men vad gör man inte för sina älskade ungar =)

Kommentarer
Postat av: Amlon

hihi Vilken tröttis! :)



Vad gör dottern på sommarjobbet? Min tonåring sommarjobbar på ett cafe.



Hoppas ni får en bra dag!

2010-06-29 @ 08:29:24
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Kashaya

En vinnare av klockan från MILQ.se är nu utsedd, titta in och se om det blev du.=)

2010-06-30 @ 00:28:06
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Har läst igen en hel del nu, men har haft problem att lämna kommentar på vissa inlägg + att din blogg ser väldigt konstig ut i min dator, som om dess mall flyttat sig... Hoppas annars att allt är lika fint som det framstår av din undebara måndagslista <3 Kram

2010-06-30 @ 08:55:17
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0