fredag

Blev inte många inlägg skrivna igår :(  Min dator har traslat.... Men nu verkar den funka bra =) 

Solen sken och det valite lagom varmt igår. Passa på att vara ute så mycket som möjligt. Tvätta en massa och plantera lite blommor. Rensningen av rabatterna överlät jag åt Stora sonen ;)  Har dock massor med ogräs på ett annat ställe som ska bort......

Jag, A och Dottern va ute och cykla en sväng ( ca1,5mil) så nu är jag öm i baken ;)  Men det va en rolig och skön cykeltur. Vi såg en massa djur, kossor, får och hästar. Hästarna stanna vi och prata lite med också ;)  Trots att vi mest åkte skogsvägar så såg vi både polisbil, timmerbil, lastbil, grävare och traktorer till A;s stora glädje =)  Bönderna hade slagit hö så det luktade verkligen sommar också. Härligt!

Idag ser det ut att bli sämre väder, åtminstonne ingen sol och jag har inte kollat temperaturen....Men det finns ju massor med inne saker att ta tagi idag. Måste nog lufta dammsugaren, det va länge sen.....

Dom Stora barnen ska åka till sin pappa i dag om det blir som tänkt. Han har flyttat och Dottern har inte varit dit ännu så hon tycker det ska bli extra kul Stora sonen skulle visst få göra lite eljobb ;)
Om dom kommer iväg så blir dom borta i flera dagar så då blir vi bara lillafamiljen. Undra om vi ska hitta på något ? I morgon är det ju speedway förstås ;)



Då Sambon börjat fixa med min dator så har jag inga nya bilder att lägga upp så ni får några gamlingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0