gammal bild

Lördagsmorgon, ingen sovmorgon idag inte....A tyckte det va lagom att vakna vid kl6 ....men vi låg nog nästan till kl7. Än så länge har vi mest kollat på barntv och Pelle svanslös ;)

Tvättenmaskinen är startad och funderar på om vi ska baka scones till frukosten =) Om det inte börjar regna så funderar jag på om jag ska ta en sväng till bakluckan (= loppis) vidare till markanden innan vi tar en tur till stugan och tittar på bröllopet =)  I kväll är det speedway hos våran kompis. Låter som vi har fullt upp men vi får se....Är det risk för regn så blir vi nog hemma för det finns pyssel att göra här med ;)

Den här grodan träffa vi på gräsmattan idag A och jag.

Den här bilden va den första som jag la upp på bloggen.



Update;  Va tvungen att kolla in när jag börja blogga såg att jag precis haft två års jubileum =) Mitt första inlägg skrev jag den 17 juni 2008. Har nästan skrivit något varje dag, det trodde jag inte när jag börja. Men är kul att titta tillbaka och se vad man gjort.

Kommentarer
Postat av: Vero

Jag kommer inte ens ihåg när jag började blogga. Har inte haft samma blogg hela tiden, men namnet har hängt kvar. Den blogg jag har idag har jag haft sedan -08, men jag tror att jag började blogga där -05 eller -06. Shit, det var lääääänge sen. Gulp!



Efter frieriet var det, så 2006. Måste kolla vilken min första bild är... hehe...



Jag ska också försöka hinna med en sväng på marknaden idag. Ska till Klädfabriken köpa kläder, ner till NYInreda och handla och SEN marknaden. Hmm... undrar hur jag skall hinna allt på en timma?



HA en fin lördag!

2010-06-19 @ 11:17:28
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0