jobbsöndag

Det blev en toppen dag vädermässigt igår, ja för övrigt också förstås ;)  Kom dock en massa regn i går kväll så grillmiddagen fick ätas inne :(  Men men vi slapp vattna iallafall ;)  Idag verkar det bli en lika fin dag. Jag ska ge mig iväg och jobba även idag. Dottern är uppe och ska strax ge sig iväg för att öva på Sound of music och A och Sambon sover ännu men ska åka till Furuvik idag med farmor och farfar även kusinerna  och deras pappa ska med =)

Om jag hinner och orkar så skajag åka på min farbrors 75-årskalas direkt efter jobbet. Där är det öppet hus från kl13 så vi får se. Just nu vill jag bara få komma hem och sitta i solstolen men när det är dax kanske jag är kalas sugen ;)

Har en massa tradera auktioner som går ut idag. Har fått bra med bud på några saker så det känns kul.
 

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Hoppas att allt är bra, njut sommaren!



kramar!

2010-06-27 @ 13:56:16
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0