långlivslängd

Härlig dag även idag. Solen skiner blåser dock lite kallt. Men som sagt bra torkväder ;)

Stora sonen målar staket och jag ska pyssla inne. Tyvärr är jag lite trög startad idag (också).  Vi har just ätit taco rester till lunch, mums.
Sambon och Stora sonen hitta skruvarna till ....ja vad heter det.....taket som vi ställer utemöblerna under. Ja ni kanske fattar vad jag menar. Vi satt iallafall där och åt ;)

Har ni sett vad som blommar igen för 3;e gången hemma hos mig...Helt galet om ni frågar mig. Jag brukar som sagt kasta Gerberna när dom blommat första gången. Men den har fick stå kvar och ta lite plats i fönstret då det tidigare va lite tomt där. Och den verkar trivas =) Finns 3 knoppar till som ser ut att komma i blom. Den är köpt på Ica och dom brukar ju vara preparerade att vara fina när man tar hem dom, men sen dö ganska snabbt. Detta är iallafall min erfarenhet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0