listan

Har inte glömt listan, har bara haft så härligt i solen när jag kom hem så ligger efter i mina "göromål". Håller just på att packa en massa paket. Sålt riktigt bra på tradera i helgen. Skicka en massa mail igår kväll på hur mycket och vart jag ville ha pengarna insatta och redan i dag har 7 av 8 köpare betalt så jag ser det på mitt konto =)  Har nu ett par skor kvar som jag inte riktigt vet hur jag ska packa innan jag är färdig.



Så här kommer min måndagslista på saker som just nu gör mig extra glad.

♥   Min helt underbara familj

♥   Sommar och sol

♥   Nu har jag bara 6 arbetsdagar kvar innan semestern, härligt

♥   Sambon har "rotat" fram båten, hoppas hinna med massor med turer under sommaren

♥   Fina vänner som finns där när vi behöver.

♥   En fin midsommarafton med massor med sol och härliga vänner.



Kolla in hos Jennyn efter flera listor och kanske skriva en egen ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0