måndagslistan

Här kommer min måndagslista. Kolla in andras på Jennyns sida och kanske dax att skriva en egen ;)

♥  Haft en underbar helg med mina nära och kära.

♥  Är stolt och glad över att min Stora son har tagit studenten.

♥  Blir så glad när A gör tappra försök att få fram nya ord.

♥  Glad över att jag jobbar deltid (3dagar i veckan), kommer att vara ledig massor i sommar trots att jag jobbar =)

♥  Att jag tagit till mig lite av allt som Mia Törnblom skrivit, blir inte längre tokarg på allt och inget.........



Kommentarer
Postat av: Vero

Mias böcker är bra. Jag har en bok från henne nu, som jag egentligen skall skriva i varje dag, men jag glömmer bort. Jag sätter mig och skriver lite då och nu och allt är så klokt och jag önskar jag kunde tänka på allt det också, men det kommer, sakta med säkert.



Ha en fin kväll!

2010-06-07 @ 20:30:42
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0