musli

Solen skiner även idag, men känns ok jag är ju ledig i morgon igen och det ser ut som solskinandet ska fortsätta =)
Fast jag gillar ju inte att jobba empass för då har ju A hunnit att somna innan jag kommer hem. ( Hoppas jag iallafall för annars är han uppe på "övertid" och bli inge kul i morgon.)
Men idag har jag egna patienter och det tycker jag är kul så egentligen är det inte så tokigt att jobba ;)


Här kommer två tips från mig på goda (tycker jag i allafall) musli...ja vad det nu heter när det är två...

 Börjar först med Paulún´s musli med pumpafrön och quinoa. God och krispigt och inte så "torr och dammig" som musli lätt kan bli.

 Nästa tips är Finax musli Branmusli med melon, pumpafrö(även i denna) och gojibär. Även med denna så slipper man den torra och dammiga smaken. I denna finns även fruktbitar som gör att den blir söt.

Jag kan rekommendera båda =) Skriv gärna förslag på andra som ni gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0