onsdag

Åh så trött jag är....Igår kväll sov A också när han kom hem men borde bergipt att inte skulle han sova så mycle igen :(  Så igår vakna han till vid halv 7 och sen va det "omöjligt" att få honom att sova. Snäll och glad och i sängen men SOVA inte en chans....

Dottern grillkväll höll på alldeles för länge om ni frågar mig...hämta henne halv 1 i natt. Jag behöver sova....är grinig och arg på alla här hemma snart......
Som tur är är det här sista rikitgt tidiga morgonen innan jag går på semestern :) När jag jobbat färdigt idag blir jag långledig, jobbar inte förrän nästa onsdag = härligt.

Inte finns det någon matlåda till mig heller, vi tog en lätt middag i går, Sambon och jag. Varsin smoothies och en smörgås. Det va gott i värmen :)  A fick korv och bröd när han vakna.
Hoppas kafferterian är öppen vid sjukhuset fortfarande så jag kan köpa mig några crepes eller en omelett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0