onsdag

Idag har jag och Dottern varit in på banken och betalat hennes språkresa. Hon är så glad =) Och jag med att jag sparat pengar sen hon va lite så det fanns en massa pengar nu till något hon vill göra. Ser ut att finnas så hon kommer att kunna ta körkort också ;)

Väl hemma hade Stora sonen gjort en mycket god middag. Gratäng med kyckling, bacon och curry. Mums. Så kunde sitta och läsa posten (=räkningar) medans han plocka fram =)  Härligt med barn hemma som fixar (men hade ju hellre sett att han haft jobb, förstås).

Nu väntar en mys stund i soffan. I morgon hoppas jag på en fortsatt solig dag. Idag har det dock varit lite i kallaste lagets :(   Om solen kommer fram så blir det ute jobb i morgon annars finns det massor att ta igen efter 6 dagars jobb då jag inte gjort så mycket hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0