sol även idag =)

Japp så är det, solsken i dag också =)  Fast i dag är det jobbtime för min del....Har i allafall haft sovmorgon så vi har haft en mysmrgon här hemma. Frukost ute såklart =)

Dottern ska ska åka med mig en bit, hon ska träffa några kompisar. En av dom har varit på samma ställe som hon va förra sommaren, Taize, och kom hem i måndagskväll. Så misstänker att det kommer att bli en massa såntprat. Sen ska dom vidare och titta på Jernets fångar, där en av deras körledare är med.

Har irngde dom just från dagis och sa att dom inte kommer att vara där utan är ute och plockar blommor till midsommarstången när vi kommer. Dom ska fira midsommar på daigs i morgon. Så A missar tyvärr både blomplockningen och firandet :(

Sambon säger att han lagt ner mina bilder men jag hittar tyvärr inga :( Så det får bli en bild lånad från nätet.

  Hmmm och inte kan jag få den stor heller .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0