söndag

Vilken härligt skön söndag vi har haft det =)  Börja som sagt med fika hos svärföräldrarna =)  Där har det börjats plocka ner växthus...lite sorglilgt tycker jag. Men jag förstår dom det är ett j*kla jobb från februari till midsommar ungefär, mycket mera passning än man kan tro. Och dom fyller 67 bägge två i år.

Sen hem och slöat. Har just lagt upp en massa barnkläder på trader. Fick ett mail om att det va gratis i helgen om det blev osålt. Och det va "sparken i baken" som jag behövde ;)  Har massor med barnkläder som jag stoppat i olika kassarsom jag tänkt lägg upp få se hur mycket jag hinner och orkar idag. Vore ju skönt att bli av med åtmintonne lite. Resten tänker jag skänka till Röda korset.

Nu har Sambon bjudit på pasta carbonara, mums. Skönt att slippa fixa maten ibland, fast jag har tur han gör ofta det, han kan koka soppa på en spik. Något som är bra när man bor på landet och inte kan åka och handla när man kommer på att det fattas något ;)

Har tittat på lite repriser från bröllopet och festerna innan idag. Jag tycker dom va super fina och är glad över att vi fått varit med via tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0