telefon och vinst armband

Vilken skön dag det blev. Solen kom fram och det blev varmt och skönt. Men det upptäckte inte jag förrän på eftermiddagen.

Det blev grillat i dag när Sambon kom hem, mumigt.

Skulle ladda Dotterns mobil och gick in på telias sida. Upptäckte att det fanns många mobiler som jag vill ha ;) Den jag har har jag haft i 3 år och knapparna börjar ge upp :(  Sambon ringde och kolla med får närmaste telia butik och dom hade 4 st hemma av den sort jag va intresserade. Så vi kastade oss i bilen och åkte för att kolla. Men när vi kom dit så måste det ha blivit någon missuppfattning för det fanns inga alls :(  
Någon som har någon "åsikt" om SonyErikssons X10 mini ?  Har hört att den har dålig batteri tid. Jag blev förvånad att den va sååå liten. Ska kolla i stan i helgen när jag jobbat färdigt.

Men eftersom det gick fort i mobilaffären så hann vi åka och hälsa på Vero i sin Pysselgrotta, jag hade ju haft turen att vinna ett armband som hon gjort =)  Smycket kommer från hennes webbutik där hon säljer smycken hon gör själv. Gå in och titta finns massor av fint där. Detta är en mycket driftig tjej hon har även en sida där hon skriver om vad som finns och händer i Östhammarskommun. Så besök även den.

 Fick även en fin tändstickask som det står att man ska ta tillvara på sina drömmar. Passar mig bra, måste bara hitta en dröm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0