tisdagskväll

Dagen forstatte bra, solen har skinit och vi har haft det varmt och skönt. Blev inte så mycket gjort inne, bara en sväng med dammsugaren ;) Daremot va jag riktigt "duktig" ute ;)   Har inte gjort så mycket annat idag.

Passar på att kolla runt på mina favorit bloggar =) Sambon har varit snäll och "blåst ur"  min dator. Den har varit så seg och så har det kommit upp en reklamtrudelut ibland bara sådär :(  Men nu så verkar det funka =)  Sambon har smart som han är spart listan på mina favoriter och då har det kommit med några "gamla" favoriter som jag "måste" kolla vad som det hänt med ;)

Dottern har bakat Leilas sega kladdkaka, mums, den måste ni prova om ni inte gjort det ännu =)




Kommentarer
Postat av: Vero

Men visst är det väl skönt att inte vara duktig jämt? flin



En fin dag önskar jag dig!

2010-06-23 @ 14:01:19
URL: http://verosparlor.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jag skulle också behöva fixa datorn, vår är sååå seg. Bloggar mest med min lilla iPhone nu, eller i alla fall kikar runt och kommenterar på bloggar med den. :)

Vi har också världens härligaste sommarväder. Semester om 3 dagar för mig, jag vet inte hur jag ska stå ut ju. ;)

Kram kram!

2010-06-23 @ 15:05:19
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0