Studentdax

Blev inget skrivet igår av förklarliga själ. Min Stora son tog studenten. Skönt men lite läskigt, han har inga planer för sommaren/hösten....

Gårdagen blev i allafall mycket trevlig =)  Han åkte vanlig skoltid, det började med frukost i skolan sen em massa fotografering, prat och betygsutdelning. Innan dom äntligen fick komma ut =)  Ute på parkeringen va vi massor med folk som väntade på dom ny bakade studenterna. Vi va 9st som väntade på vår student. Hans pappa med flickvän va även där. Dom hade gjort en fin skylt med en massa kort. Vi hade också en skylt. Han fick också en massa blommor och mjukisdjur =)

Sen fick han en trevlig hemfärd i en röd Ferrari =)

Väl hemma så blev lite matfix innan alla gästerna kom. Vi åt en massa gott innan jag skjutsade Stora sonen till Öregrund där han och hans klasskompisar fortsatte fira att dom tagit studenten.

Efter det landade jag och Sambon i soffan, trötta efter en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Vero

Låter som en bra student tycker jag.



De hade ju verkligen vädret med sig. Hoppas nu på en lika fin sommar, resten av tiden. Över semestern iallafall.

2010-06-05 @ 12:14:48
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com
Postat av: Amlon

Grattis till stora sonen! :) Vad härligt med studenten! :)



Kram!

2010-06-05 @ 13:36:07
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Grattis till Studenten! =)

2010-06-05 @ 16:16:12
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0