gerbera

Haft en bra dag =)  Jobbet flöt på som vanligt. Väl hemma så blev det en massa vardagsfix. Dottern va på bio, dom såg Valentine day. Stora sonen åkte och hämta dom. Jag passa på att tona håret =)  Blev som vanligt Goldwell 4R, Sambon hade varit snäll och köpt den åt mig idag.

Nu på kvällen har Sambon bjudit på jordgubbsmoothie som han gjort. Kör frysta jordgubbar i matberedaren, blandar med vaniljyohurt och lite socker,hmm. Mums är det !

Måste också visa min Gerbera som jag fick av mamma när jag fyllde i januari. Och vet ni vad jag har fått den att blomma om.

Så här såg det ut för några veckor sen.
  

Sen så här:
  

Nu är den så här fin;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0