äntligen!

Härlig känsla när man har städat (nästan) färdigt. Här övervåningen kvar men A ligger där och sover så jag väntar tills han vaknar ;)  Luktar gott efter golvtorkande, jag brukar använda citron såpa från Grumme. Nån sa när vi lä in klinkers i nästan hela nere våningen att såpan ger den en fin glans och jag håller nog med men vet inte om det bara är inbillning ;) 
Hmm passa på att läsa städ tipsen när jag va in på www.grumme.se och leta bild. Där står det att man ska eftertorka med vatten vid oglaserad klinkers för att det inte ska bli halt men det har jag aldrig gjort. Verkat komma en såpa med doft av sjöbris också, den kanske vore något att ha vid stugan =)

 bild lånad från www.grumme.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0