Hurra för Stora sonen

Oj vilken tokjobb eftermiddag det blev idag. Hann knappt ta en fika på eftermiddagen. Kul men hu så mycket, inge vidare att vara själv en fredag eftrmiddag. Tror också allt som blivit knas i veckan dyckte upp. Jaja rätta till så mycket jag kunde och hann resten tar vi på måndag ;)

Stora sonen kom hem idag. Han har klarat skrivningen. HURRA. Kör upp gör han om en vecka ungefär. Härligt att ha honom hemma igen =)

Sambon fixade middagen tills jag kom hem. Smaskens. A fick "tokbryt" innan det va dax för sängen,hmmm. Nu sover han i allafall men i våran säng hoppas kunna flytta över honom innan vi lägger oss.

Det blev ingen Let´s dance för oss. Sambon hade en Johan Falk film vi inte sett som vi såg istället. Får läsa någon nettidning i morgonbitti vem som åkter ut. För nu är det dax för sängen. Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Erika

Kunde inte kommentera nedan.. använder bara grumme när jag städar, tycker jag fungerar till allt. och "sjöbris" lät inte helt fel- måste jag spana efter :-) ha en fin dag!

2010-03-06 @ 10:27:35
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0