lördagsmorgon

Lördagsmorgon. Ser ut att bli en fin dag och jag jobbar. Jaja får tänka på alla er som är lediga =)  Hoppas det inte blir en sååå lång dag för mig idag för som sagt vi ska ju på kalas på em/kvällen. Har tänkt hinna springa in och stor handla på vägen hem.

Just läst på FB att syrrans flicka åkt till Karlstad för att tävla i friirdott med Upplandslaget idag. Passar på att skicka med en massa lycka till kramar. Hon är duktig så jag tror det kommer att gå bra. Men blir det inga pallbesök så är det ju iallafall en stor ära att få vara med i Upplandslaget.

A kom ner strax efter mig och är nu lite sur för att han inte får göra som han vill....Han vill plocka ur alla mina kort ur plånboken, hmm. Hoppas jag hitta alla så dom finns där om/när jag behöver dom.



Idag vill jag hellre vara i växthusen och hjälpa till än att åka och jobba.......

Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Har du sett MK´s nya läppstift, tanned?

2010-03-20 @ 22:24:44
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Uttan

Så mycket plantor som ska "skolas" det är ett jättte jobb men väldigt roligt...tyckte jag i allafall när jag för många år sedan gjorde det.



Ha det gott!

Kram!

2010-03-21 @ 10:03:53
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0