tidig morgon....

Här hemma har vi tagit ännu en lugn morgon =)  Fast den börja så där lagom kul när A bara SKULLE upp när Sambon skulle upp förre 6,hmm. Och Sambon va sen uppså han hade inte tid med A så det va bara för mig att gå upp....men tror egentligen att A också va trött för som han grät och va ledsen när vi skulle byta blöjan. Men upp till sängen skulle han inte och det va BARA pappa som gällde, mig ville han ha iväg :(  Jaja så är det, pappa är oftast mycket bättre än mamma tycker A.  Men vi satte oss i soffan och slog på tv;n en stund och när Sambon åkte till jobbet fråga jag om vi inte skulle upp och lägga oss så gick A med på det =)  Vi kröp ner och efter en stund börja A leka lite själv, hämta massor med leksaker och la i sängen.....Och när han hörde att syrran gick upp så gick han ner till henne och jag somna om och sov kankse 15min. Det räckte för att jag skulle känna mig piggare =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0