tisdag




Vi har haft en bra dag A och jag =)  Jag har plockat med en massa ärvda kläder åt A som jag lagt i storleksordning. Annars är ju risken stor att dom är urvuxna när jag hittar dom....
Vi har varit ute en stund i det då gråa vädret.

Fixat maten tilllsammans (det gillar både han och jag ) i dag blev det baconinlindad kyckling och ugnsrotad potatis. Mums!

Efter maten så tog jag stavarna och gick en timme. Härligt va det och då va solen framme =)  Bilden ovan är från min poverwalk

 Den här bilden är också från idag. Som ni ser så har vi massor med snö fortfarande. Läst om masor med bloggare som planterat vårblommor men det är inte att tänka på hos oss ännu. Men jag har ju tur att få vara massor i växthusen och där blommar det =)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Underbart att se solen igen

2010-04-01 @ 10:08:40
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hopp..:)



tittar in och önskar er en Glad Påsk..:)



KRAM

2010-04-01 @ 18:21:59
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0