torsdag

Hade en helt vanlig dag igår. Fast jag hämta A på dagis och det händer inte så ofta.

Idag ska jag både lämna och hämta A på dagis =)  Jag ska jobba men inte vanlig tid och plats. Jag (och en tjej till) ska ut till två skolor idag och prata tänder med dom i 4;an och 6 åringarna i förskoleklasser. Tror att det skulle bli ca 100 barn som vi ska träffa under dagen. Börjar något senare men slutar som vanligt men Sambon är själv på sitt jobb och måste då stanna en timme längre än vanligt :( 
Ska bli kul att vara ute i skolorna, fast vi har nog aldrig haft så många barn på en dag....Dom är uppdelade på fyra tillfällen så det ska nog gå bra.



Vi har lite "dötid" imellan så få se om det blir en promenad eller om vi besöker någon/några affärer, måste ju hinna äta lite lunch  också och  vi såg att det fanns tacopaj med sallad på den ny öppnade Kaffebaren. Så tror att det blir ett besök där....och den ligger brevid en "massa" affärer som jag tror får ett besök ;)  
 
I kväll ska jag hem till syrran på Mary Kay visning det ska bli spännande. Jag har kollat lite på deras hemsida och i broschyrerna jag fått tidigare och kollat vad/om jag ska köpa något. Har en del saker jag är sugen på vi får se om/vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0