torsdag

Besöket hos frissan gick bra. En ny affär hade öppnat i gallerian där frissan håller till, så det blev ett besök där. Det är en inredningsbutik med en massa fint. Blev lite sugen på att köpa bokstäver, inte så stora men skulle passa på vår tavel list i hallen. Men dom hade gått bra så det fanns inte alla bokstäver kvar, tyvärr hade kunnat tänkt mig LYCKA, VÄLKOMMEN, KÄRLEK ja en massa ord men som sagt inte alla bokstäver kvar :( Priset är bara 9 kr/st, butiksinehavaren hade redan beställt flera så ska dit snart igen och se efter om det finns några härliga ord kvar.

Passa även på att äta lunch hos mamma, det va länge sen vi va där A och jag kändes det som. Mamma bjöd på en god köttfärsgryta, mums.
Kommer att bli ett besök hos henne i morgon också för då ska hon vara barnvakt åt A medans jag ska till banken igen. Tror att det är sista besöket för den här gången.

Har även hunnit med ett pass styrke träning och ett yoga pass så nu är jag så där lagom mör =)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

vilken galleria?+

2010-03-15 @ 10:09:49
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0