campadre

Hitta ett tips hos Käthe som jag bara va tvungen att kolla in. Hon skriver ju om webbutiksnytt och sist så skrev hon om att Campadre som jag är medlem hos hade bra priser på Goldwell`s produkter. Klart man måste kolla eftersom det är den hårtoningen jag anväder mig av. Tyvärr va det inge bra pris på den MEN på en massa andra stylingprodukter. Är sugen på att klicka hem både en och två.

  
Priserna på Campadre på dessa produkter är mellan 72-76kr ord pris 179-189kr. Fynd eller hur? 
Just denna kampanj håller på till den 21 mars.

Som så många såna här sidor så får man bonus om man tipsar så är du intresserad och ännu inte medlem så lämna mig din mailadress så får du en inbjudan. Om du tycker att det är ok att jag får en bonus annars kan du registera dig ändå =)



PS såg att Treton hade en kampanj på Campadre där dom säljer super fina regnjackor för halva priset.


Kommentarer
Postat av: Bilalnikita

Sehr schon, gut gemacht

2011-03-03 @ 10:00:54
URL: http://bilalnikita.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0