söndagskväll

Något kortare dag i dag....men kom hem lika sent som igår. Måste ju storhandla idag, hmmm. Och sen har vi haft en snöoväder på eftermiddagen så det gick nästan inte att köra hem.

När jag kom hem så började Sambon fixa mat. Han hade läst ur Icas Nya landskapsrätter hos sin mamma, så det blev mat ur den. Han minns dock inte vilket landskap ;)  Det blev våfflor med råriven potatis i, till det skulle man ha kräft eller skagen röra. Va supergott, potatis eller inte märktes inte i våfflorna så det kommer det nog att bli även dom gånger vi äter sylt till. Mättar ju lite bättre med potatisen.

Idag fick jag lägga A det vet jag inte när det hände sist. A brukar vägra. Jag får inte ens komma med upp och säga godnatt. Ville helst ha med pappa upp men det gick bra med mig efter lite övertalning  =)

Ringde och gratta lillkusinen idag. Som tur va hade dom haft barnkalas med kompisarna igår för idag hade pappan blivit magsjuk, så dom hade fått ställa in kalaset med farmor idag :(  Hoppas bara inte barnen blivit sjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0