fredag!

Hann inte med hälften av vad jag tänkt mig igår, men vad gör det är ju hemma idag med. Vab;ar då dagis har stängt, tror det va planeringsdag eller nått.  A och jag hann med en massa annat som jag inte hade planerat igår;)  Vi satt i sandlådan jätte länge och grejsa och kladda =)  Vi hann även en sväng till farmor och farfars växthus där vi lukta på alla blommorna =)  Passa på att plocka undan lite som jag tänker ta med till jobbet och planera på våran uteplats där.

När A somnat och Stora sonen va inne fixa Sambon en varsin jordgubbs smoothie, mums!  Gott och nyttigt kvällsfika =)  Vi drack många såna när jag vänta A men har ännu inte ledsnat. (Ja de va ju 3 år sedan men vi har druckit såna sen dess ;)


Idag regnar det :( Och jag har svårt att komma igång som vanligt. Jag är nog som mamma en sån som kommer igång när det blir kväll ;)  Eller inte, då sätter sig dom andra isoffan och då dras även jag ditt. Fast igår kväll så hade Sambon fart, han klippte gräsmattan och plocka rent vid dammen. Duktiga han!

Stora sonen är med klassen och spelar golf idag. Synd att det regna men på klart.se såg det ut att bli bättre =)
Dottern har skola hemma idag. Hon skulle ha bara en lektion och då fråga dom om dom inte kunna plugga hemma ;)  Och faktiskt sitter hon där även fast öven hon va lite trög startad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0