Grönt är skönt

Nu börjar det bli härligt grönt här ute hos mig. Ibland är det extra härligt att bo på landet =)

Gårdagen flöt på i en jämn takt....Först jobb. När jag sen kom hem hade Sambon fixat mat tacoburgare, bröd och egen gjord "strips" mums!
Tog det lugnt en stund och busa med A innan Dottern och jag tog dagens jogging tur =)  När vi kom hem hade Sambon gjort rabarberpaj. Så jag blev ompysslad ordentligt igår =) Kärlek ♥

Dagen idag består också av jobb. Känns så där när alla andra är hemma.....

Stora sonen åkte till sin pappa igår och ska vara hundvakt och Dottern har en kompis som ska komma och sova över i natt. Tror dom börjar känna att snart är det sommarlov =)



Vägen till dagens jobb brukar vara full med vitsippor. Jag ska passa på att njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0