kurs

Ja du är det tisdagsmorgon, idag blev det en tidig morgon :(  Klockan ringde redan kl5, huu. Har egentligen inte tid att sitta här det får bara bli ett kort inlägg.....

Ska på kurs idag, sista dagen av tre. I dag blir det praktik, tyvärr har jag inte tagit mig tid och lärt mig. Men hoppas och räknar med att vi ska få lära oss det praktiska idag annars hade vi ju inte behövt en sån dag ;)

Jag ska stanna en liten stund i stan, ska titta på joggingskor. Jag har ju blivit en joggare!  Jo fler gånger jag skriver så desto lättare måste det väl vara att bli en joggare =)  Ja alltid "lurar" jag någon...mig själv kanske att tro att jag kan =)

  Tror att det blir dessa. Asics gel torana 3W, 899kr (ord.1199kr) på Stadium  Men ska kolla lite mera idag när jag har tid.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är roligt med jogging. :-)

2010-05-04 @ 07:11:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Skor på stadium.se

Hej Smilla,



Som tack för att du länkar till en av våra produkter visar vi upp ditt blogginlägg på den produktsidan du skrivit om som tack.



Lycka till med din kurs idag. Hoppas du lyckas hitta ett par bra skor till dina joggingturer framöver!



Hälsningar,

David B



E-com Manager Sverige

www.stadium.se

2010-05-04 @ 08:25:29
URL: http://www.stadium.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0