långlördag....

Lugnt på jobbet men sen skulle jag fixa lite ärenden till studenten.....Ujuj säger jag bara, så mycket folk det va i stan......Men som sagt löningshelg, skolavlsutningar och studenter i veckan och en massa regnande kan inte bli annat då.....

Lyckades i alla fall med nästan alla mina ärenden. Men det blev 1 timmes väntan på min tur inne på Guldfynd och när jag äntligen kom fram så stämde inte något med halskedjan jag skulle hämta :(  Så där blev inget uträttat...

När jag äntligen kom hem så stod tacos på bordet. Sen har jag och A busat och nu är det soffan som gäller för min del. Hade trott att jag skulle hinna fixa lite hemma även i dag men jag är för trött för det. Får istället bli att samma krafter för hinna lite jobb i morgon innan alla mammor ska firas =)
Jag fick faktiskt min morsdagsblomma redan igår =)  En fin vit kruka med olika blommor i och en hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0