måndagslista

Här kommer min måndagslista;

♥  Sommaren är här, varannan dag sol och varannan dag regn ;)

♥  Har världens gosigaste lillkille
 
♥  Äntligen är alla fönstern nere tvättade ;)  Hoppas på att resten blir gjorda i morgon....

♥  Känns som jag har koll på läget till Stora sonens student. Vi blir ju inte så många. Hans pappa ringde idag och sa att han och hans nya tjej kommer.
 
♥  Vabar på fredag när dagis har stängt, då ska A och jag ha en mysdag.

♥  Just ja ska på fest med gympan på fredag. Ut till kusten äta en trerätters middag. Hoppas på solsken.



Besök Jennyn blogg och läs flera måndagslistor och bli peppade =)

Kommentarer
Postat av: Amlon

Åh, jag måste bara komma ihåg att göra en sån här lista nån måndag! :)



Kram!



Vilka fina kort du har tagit!

2010-05-24 @ 22:05:37
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Vero

Hej hej!



Kika in min blogg, vinnare är dragen!



Ha en fin dag!

2010-05-25 @ 08:28:14
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0